lördag 31 januari 2009

Baloos första dag hemma

Så här trött är våran björn nu.
Natten gick jättebra Baloo sov sött hela natten och vaknade inte förän
7.30 när jag vaknade av en katt som satt mitt på min kissblåsa,
så var tvungen att gå upp och kissa och då vaknade han såklart.
Så då fick han ut och kissa lite och sen vara med och mata kaninen.
Har varit mycke mat, kissa, bus, sova och så om igen.
Vi har gått en kort kort promenad och jag tog med mig stora kameran för att ta kort,
men den ramla i bitar och blev blöt på linsen av snön så var bara glömma.
Men Lyra och baloo fick busa lite iallafall.
Sen var det sova igen, både för mig och hundarna.
Vi har gjort ett riktigt äventyr idag,
husse ville till bauhaus för att titta lite priser så vi passade på att följa med.
Så när vi var framme var det bara ner med hundarna i vagnen.
Lite protester från Baloos håll men han somnade snabbt.
sen sov han hela vistelsen och lyra satt och höll koll.
var bara 2 i hela affären som såg honom sova i vagnen alla andra såg bara Lyra.
Vilket var väldigt skönt.
Nu sover hundarna igen och vi sitter och tittar på tv.
Njut av bilderna på våran söta kille.
Lyra bjuder upp till lek

Kom igen då!

Lyra springer i en takt där baloo hinner med.

Ge mig den då!!

Sötast i stan och 9 veckor idag!!

Glada vänner

Kom igen brottning



La sig ner och tugga på en pinne mitt i leken

Full fart igen

Var det jag som hette Baloo?

Baloo har bestämt sig för att bollen är skitäcklig

Undra om den vill leka?

Den verkar ligga still?

läskig sak det där

hmm luktar inte så farligt ändå

Den går ju bita på varför sa du inte det på en gång?!

Lyra och Baloo på Bauhause

Baloo protesterar mot att åka vagn

Söker trygghet hos "systeryster"
Sov så här gott genom hela bauhause resan

Inga kommentarer: