lördag 24 januari 2009

Studie över terrierlek och mer valplägntan och lite dagisprat

Klara Färdiga LEK!!!

Nu tar jag dig!

Visst ser de snälla ut :p

Jag ska bita dig i kinden!

Va va det jag sa!

Då biter jag tillbaka

Kom igen om du vågar, kom igen själv!

Jag ska brotta ner dig

Säg att jag vann...

mm ditt öra smakar gott

Lyra besegrad av lilla valpen
En studie över hur lek mellan jack russel terrier och en lakelandterrier.
Simson är en av få som Lyra låter sig brottas ner av
de flesta tycker hon är så hårdhänta så hon blir sur och går där ifrån istället.
Precis så här snäll tror jag att hon kommer vara med Baloo,
hon kommer älska att få en "lillebror".
Han blir förövrigt 8 veckor idag!!Grattis min lilla valpusling.
Vi vänar fortfarande på svaren från blodproven och hoppas att de kommer snart
så att jag kan åka upp och hämta MIN valp!
Får se om jag flyger eller tar bilen upp,
beror på när svaren kommer och vad för dag det blir.
Har även bestämt mig för att anställa Natalie på heltid!
Så nu är det vi två garanterat mot världens väder :p
skulle kännas konstigt på dagis utan henne nu.
Känns skönt så nu kommer jag börja jobba 6.30-15.00
så kanske blir pigg igen nu :D
Fast just nu är jag inte pigg är sjuk och har legat inne hela dagen och vilat.
Haft feber till och från också men tills måndag är jag frisk igen
för då är det ju jobb :p
min kropp funkar så.

Inga kommentarer: