söndag 1 februari 2009

Baloo träffar "morbror" Hobbe

Idag har vi varit i Vega hos mina föräldrar och Hobbe,
så nu har Baloo träffat sin andra familjehund.
För även om Hobbe inte bor här tillhör hundarna samma flock
och vi är ofta ofta i vega.
Sen tränar jag ju alla hundar oxå så är ju bra om han får träffa honom.
Jag passade även på att bokföra lite till firman medan hundarna sov.
Fick svar från Lotta idag oxå så nu är vi anmälda till
VALPKURS!!
Ska bli skitkul och känns bra att jag vet att vi nu kommer ha den bästa instruktören
som börjar våran kurskarriär.
Annars går allt super inga olyckor inne än så länge,
Baloo väckte mig imorse och jag släpte ut honom och
visst var han både kissnödig och bajsnödig.
Duktig hund!!
Han har fattat att man ska titta i ögonen på mig för att få godis
och sitter man öppnas ytterdörren.
Han e snabblärd och kvick nu gäller det bara befästa och befästa.
bus på isen

jag kan sitta!

Baloo hack i hälarna på hobbe

Sötnöten Hobbe

Baloo med "morbror" Hobbe

Mina vackra hundar!
kan gå i koppel alla tre när de vill

lite busig kanske?

mm ben e gott

Bus med matte

Testar om man får bita matte i benet

Sötaste valpen!

2 kommentarer:

Grinna sa...

Duktiga duktiga Baloo! Naturligtvis ska jag ge beröm även till Matte Anna som tar hand om Baloo så bra och lägger upp en massa underbara bilder på älsklingen så vi kan titta på honom! Kramar i massor från fam Lundhgren

Lappbergets Blogg sa...

Hej Anna o Baloo! Det är Blizzas uppfödare som skriver några rader. Det är så roligt att läsa om honom och se så mycket bilder. Jag kommer att kolla in här titt som tätt. Hoppas vi kan ses någon gång framöver. Jag bor ju inte så långt från dig, Upplands Väsby, och jag är en sån nyfiken typ och Rave är en av mina favoirthanar så de ska bli spännade att följa Baloos uppväxt. Mvh Lotta Ekberg