lördag 17 januari 2009

Skogspromenad

Idag på eftermiddagen så lurade jag ut Martin och Lyra på en liten skogspromenad tillsammans med mig.
Lyra var överlycklig som alltid och sprang och busade i skogen,
upp och ned för varje liten sten och vackra konster framför kameran.
Älsakr verkligen den här hunden hon är den där man bara får uppleva en gång det är jag helt säker på.
Vi två är ett och kan läsa varandra utan och innan.
Skulle hon kunna förstå att det ska komma en till hund hit hem skulle hon vara minst lika spänd som jag.
Är säker på att hon skulle planera alla hyss hon skulle kunna lära den och alla bus de skulle hitta på tillsammans.
Nu får jag stå för den biten istället eller ja jag gissar mig fram till vad hon kommer lära lilla Baloo.
Åh vad jag längtar men samtidigt njuter jag av lugnet för stormen.
Njuter av friheten i skogen
Busig och glad som alltid
Titta matte jag kan trixa lite inför kameran
Världens vackraste ögon har min flicka!
Trött efter dagens bravader







Inga kommentarer: