onsdag 28 januari 2009

Snart kanske jag vet vem som är Baloo!!

Ja alldeles starx kanske jag vet vem som är Baloo
om inte annat så får vi svaren på proverna inom en halvtimme från USA!
Som jag längtat och våndas över att de inte kommit :p
har tittat datorn varannan minut och mobilen minst lika ofta,
så nu pratade jag med Jeanette på facebok och hon hade ringt till landet i väst
och de sa att de skulle maila resultatet inom en halvtimme!
Så nu är jag väldigt spänd,
sen har de varit på besiktning idag så
snart e det dags att åka upp och hämta hem lillkillen.
ska se om det inte blir flyg ändå, är lättare men måste ha några som jobbar,
eller beror på hur många hundar som kommer på fre,
har haft väldigt lugnt på dagis den här veckan.
Så kanske att natalie och våran praktikant klarar det.
har satt in mat i ugnen oxå och sen ska hundarna få mat (Lancelot är fortfarande kvar här)
och sen e det kvällspromenad.
Efter allt de så ska jag ställa mig i en varm dusch och bli lite ren.

Inga kommentarer: