onsdag 28 januari 2009

Valplängtan!

Tänk vad jobbigt det kan vara att bara vänta på att dagar ska gå :-p
Jag vill faktiskt att proverna på dna-testet ska komma nu,
och att jag ska veta vem som blir min lilla Baloo.
Sen vill jag att det ska bli helg så jag kan åka upp och hämta hem lillbjörnen.
Så snälla prov kom idag!!=D
Förövrigt här hemma så är det sådär,
vi passar för tillfället Lancelot hemma så igår var vi på en skogstur på kvällen.
Men att släppa en svart liten hund och en vit med lite mörka fläckar på
var något ögat inte riktigt förstod, för båda två smälte in sjuktbra i terrängen.
Såg de typ bara när de var framför mig,
men båda var bara några meter ifrån mig hela tiden.
Vilket jag hörde och märkte när jag kalla in dom stup i kvarten.
Annars så har jag åkt på en långdragen förkylning och somnade vid 8 igårkväll.
Synd att jag inte var det minsta piggare i morse utan lika slut som på kvällen.
Lite feber och huvudvärk är vad min dag består av,
och att jobba såklart, inte alltid kul att vara egenföretagare!
Hoppas bara förkylningen försvinner snabbt och provsvaren kommer idag
så jag kan få hem lilla Baloo.
Bara ett litet gnäll inlägg men men

Inga kommentarer: