torsdag 25 juni 2009

Älskade vänner!!

Mina två allra bästa vänner

Mina älskade vovvar är verkligen min bästa vänner!
har såklart en massa bra männskliga vänner också
men de här två förstår alltid och de är med mig överallt och hela tiden.
Älskar dom verkligen och vet inte vad jag skulle göra utan dom.
De klarar alla mina sinnestämningar och gör så jag blir glad igen om jag varit dempad.
Just nu sitter jag på dagis med en hund kvar och hans matte ringde precis för att tala om att hans husse är en idot och han är påväg.
Hade glömt bort hunden totalt tror jag och hans matte vari stan med en kompis.
Just nu passar vi en brun labradortant som heter Hanna.
Baloo tycker att hon är ganska snygg faktiskt medan Lyra tycker att hon skulle kunna flyga och fara någon stans.
men så länge hon inte rör Lyras saker eller tänker sova i hennes säng kan hon väl få vara i vårat hus om jag nu promt vill det :)
Hade tänkt ut och springa idag för det han jag inte igår då vi firade mamma med piknik och titt på parkteaterns uppsättning av Figaros bröllop i kista.
Riktigt roligt och väldigt trevligt!
Men som sagt utebliven springning.
Lär nog inte bli någon idag heller eftersom klockan är 7 nu och jag fortfarande inte har kommit hem än.
Vet inte varför men känner mig stor och uppsväld som en balong. Konstigt!

Har tejpas Baloos öra nu oxå, det som inte riktigt vill stå hela tiden, så får se om de ger med sig nu om någon vecka eller så.
Då blir det dags att börja anmäla båda hundarna till utställningar nu.
Vore kul och se vad domarna tycker om min lilla prins.
Lyra vet jag redan är väldigt söt för det har alla domare vi ställt för sagt utom den konstiga tyskan i växjö.
Nej dags att börja lpocka ihop här hussen tilld agishunden kommer säkert snart och då vill jag åka hem på en gång så jag kan äta middag och sen gå på en härlig promenad vid sjön med hundarna.

en snygg lyra spanar över sjön

1 kommentar:

Gazton sa...

Tejpade öron hade jag också när jag var liten, såg lika fånig ut också =)... hoppas att dom fixar till sig.