lördag 13 juni 2009

Ny layout

Ja nu har jag äntligen pillat ihop en ny layout på sidan.
Visst e de söta mina små monster :D
Hoppas ni gillar den, jag tycker den är fin iallafall.

Idag har vi Hobbe här, mamma och pappa har gäster som är allergiska hemma.
Vi är bara glada, gillar att ha honom här, även om han inte riktigt kan släppa att Tiara är inne i arbetsrummet.

Idag har det varit pissväder hela dagen men jag och Lyra har iallafall hunnit vara iväg på agilitykurs, och finns det något som får igång lyra är det regn.
Hon var helt galet på, så jag fick springa som en tok men hon lyssnade super och tog alla hinder
väldigt bra och klarade klurigheterna trotts förvirrad matte som snurrade lite fel och så.
Älskar verkligen att springa på agilitybanan med min galna lilla hund.

På vägen hem hämtade vi Hobbe och sen åt vi lite mat här hemma.
Martin har meckat lite med våran nya bil,
en Cheva van som vi ska kunna köra både hundar och matrial i,
och det gjorde han ju såklart hos Calle och Linnea så efter lite mat begav vi oss upp dit.
Martin för meck och jag för att bara umgås med Linnea.
Hundarna fick vara hemma då Runa löper och Hobbe inte har fått träffa hoffegalningarna tidigare.

Där uppe mös jag med hundarna och deras 3 galna kattungar som börjar lämna boet för upptäcksfäder nu.
Lilla Nova sov sött under hela vistelsen där uppe men hon var lika söt för det, och vilket minspel hon har när hon drömmer :D

när bilen var klar begav vi oss hem igen till de glada hundarna och sen dess har det inte hänt så mycket mer.

Nu är det dags att gå och sova, Martin och vovvarna sover redan sött i soffan.
God Natt

Inga kommentarer: