fredag 12 juni 2009

Massa bebisar :D


Första bebisen som kom Svart/vit?
Den helsvarta bebisen Nr 2
Ja i Tisdags kom äntligen våran nya söta lilla granne Nova.
Jag och martin var upp och hälsa på henne i onsdags och sötare bebis får man leta efter.
Att hon somnade i min famn gjorde inte att kärleken till denna lilla varelse minskade!
Hon har ju helt underbara föräldrar så hon har ju bra påbrå!
Grattis till er! Ni är absolut några av mina bästa vänner!

Undertiden som de har varit på BB har vi varit kattungevakter.
Uppe och tittat till de små som nu börjat gå omkring i hela sovrummet
och inte alls vill vara snälla och söta i sin korg längre.
Eller ja söta är de ju, någon sjukt faktiskt.
Ska se om jag lyckas knäppa lite kort på de imorn, när jag ska upp och pussa lite på alla i hushållet.

Kattbebisar har vi även i vårat hus nu!
2 stycken har kommit än så länge, vet inte om det tänker komma fler.
är en svart och vit och en helsvart.
Gissa om jag är lycklig, har ju alltid velat haft en svart katt :D och nu har jag två.








Inga kommentarer: