fredag 3 juli 2009

Bad på lekis

En trött Baloo kramar en pinne
Har jag världens bästa jobb eller?
Svar JA!

Den här veckan har vi varit iväg och badat vid tjursjön.
Är så perfekt där för det går att släppa hundarna redan vid bilen
sen är det bara skog hela vägen till sjön.

Lyra och Baloo verkligen älskar att busa med sina kompisar.
Lyra badade en massa, Baloo sprang i strandkanten men simmade inte frivilligt.
Men eftersom det var så varmt så fick han följa med mig ut en bit och sen simma in.

jag badade oxå en massa och det är verkligen sjukt kul att bada med massa hundar,
de ska ju hellst simma på en men är man beredd går det ju att vända på de så de simmar in igen.
Tyson var roligaste jag höll på att drunkna av skrattanfall när han simmade,upp
med framtassarna och plaska så mycket man kan är hans simmstil.
Efter ett tag blev den bättre men oj vad vi skrattade.

Men nu har jag Semester, även om man har världens bästa jobb känns det riktigt skönt att veta att jag kommer kunna sova längre på morgonen i 4 veckor.
Hundarna ska pussas på, Zorro ska vänjas vid hundarna, jag ska leka med Linnea och pussa på Nova och sen ska jag och Martin spendera en vecka i Rom.

Baloo kollar på Hanna som hämtar en pinne

Älskar den här bilden tycker han ser så stor ut

Lyra simmar med Hanna och Ceasar

Baloo och de andra håller koll på mig när jag badar

Jag, Hanna, Lakrit, Tyson, Maximus, Lyra och Nilla i sjön

Simskola för Tyson och magträning för mig

En blöt Baloo


Lyra och baloo står med kompisarna på land och kollar på badlabradorerna

Inga kommentarer: