onsdag 18 mars 2009

Nu är våren på väg!!

Mot nya äventyr

Nu är våren på väg här!
Helt underbart vi verkligen njuter.
Igår efter jobbet gick jag och vovvarna ut för att
njuta lite av solen och vårens ankomst.
Lilla Baloo håller på att bli stor, hans öron vipar nu mer
i uppåtläge än neråt och högerörat står upp mer än ligger nu.

Idag är första tillfället på valpkursen och jag riktigt längtar i hela kroppen.
Var länge sen jag träffa Lotta nu och länge sen det var planerad träning,
även om vi tränar 1 gång i veckan iallafall men
då är det mer träning på det jag känner för än planerat de här behöver vi öva.

Nu är det strax dags att möta även denan soliga dag,
men först frukost med Natalie.

Våran bäck forsar igen
Baloo tittar intresserat på vattnet som rinner där ner

Baloo försöker få igång Lyra till lek

Lite galen kanske?

Smyger på Lyra

Lyra nosar och undersöker och Baloo blir intresserad

Lyra springer iväg och Baloo är snabbt efter

Min älskade lilla hund

Vill inte syrran busa kan man ju dunka in i henne iallafall

Genskjuter syrran

Jag ska ta kort på Lyra men Baloo håller inte riktigt med
Vackra fina underbara hundar

lurpassar igen

Oj e ni redan där borta!

Ett öra upp och ett öra ner

Lyra struttar runt och letar lite sork

Baloo flyger!!

Får jag godis nu?

Stålmannen kommer!!

Vad e det här för blött?

Hmm det bubblar och har sig

Lyra går bort för att titta vad baloo har för sig egentligen och
går sen där ifrån igen när hon ser att det bara var lite vatten

Baloo är väldigt lycklig över sin upptäckt

vad är det här nu då?

uppåtöra!

Mera vatten som man kan busa i


Dags att lämna vattnet och gå hem!

Inga kommentarer: