söndag 15 mars 2009

hunddagar med alla 3

Fredagskvällen spenderades hos mina föräldrar och Hobbe.
Vi tittade lite på så ska det låta, det nya pogrammet grillad
som ingen av oss fatta nånting av.
Sen småtränade jag lite med vovvarna oxå.
Vänsterjustera
Baloo tränar på att stå
En till ståbild
Fast hellst låg han så här
Mina tre gosisar
Sitt, Ligg!
Lyra väntar på att gå hem efter en lång dag
Lördag bestod först av scouterna mellan 10-11.30 som vanligt.
Sen åkte jag hem till mina föräldrar och Hobbe för att äta Lunch
innan jag skulle åka och träna med Cattis på SSBK.
Eftersom jag ändå var hos Hobbe fick även han följa med och träna.
gissa om han var lycklig.
Hobbe var först ur bilen för lite träning,
slalom, däcket, hopp och A:et var det som stod för fagens träning.
Hobbe älskar verkligen Agilityn och jag bara längtar tills snön är borta
man kan börja träna på banan på riktigt.
Efter Hobbe fick Baloo komma ut.
Hans träning låg som vanligt på inkallning och sita i fotposetion.
Utöver det tränade vi lite på stanna = jag kastar godis över hans huvud
samtidigt som jag säger stanna.
Sen blev det även lite bebisträning på däcket och slalom.
Sist ut var knasbollen Lyra. Hon var helgalen och superglad.
Hon blir så mycke mer på av att få vänta på de andra när de tränar.
Helgalen och glad körde vi lite slalom, däck, A:et och självklart fot.
Utöver det var det även träning på att vara lös och bara vara undertiden som jag och Cattis prata. Gick förbi en hel del hundar men hon var så duktigt och satt vid mig.
Efter hundträningen åkte jag hem för att åka till farsta med mamma och köpa skor till bröllopet.
var ävenförbi guldsmeden då guldfynd omöjligt kunde sätta i en diamant i en likadan ring som jag har. Konstigt nog kunde den här guldsmeden det.
Så idag är det in dit för att beställa vigselring!
Slutpladdrat för idag. Här är lite fler bilder:
Hobbe hoppar snyggt genom däcket
Hopp!
Min söta nallebjörn
Baloo fick oxå prova på däcket
inkallning!
Sitta i fotposetion med ögonkontakt
Lyra prickar rätt varje gång
Busmonster
Upp på A:et

Inga kommentarer: