måndag 23 mars 2009

Ibland måste man bara tag tag i vissa saker

Du fattas mig <3


Ja ibland händer det saker som får ens liv att gå i olika riktiningar. Mitt gick tyvärr iväg några steg från en väldigt nära vän,en sak hände som gjorde att jag drog mig tillbaka och stängde in mig,för det är tyvärr så jag fungerar.
När något blir jobbigt stänger jag in mig och blir tyst, alldelses för tyst.

Men nu har jag varit tyst för länge!
Jag saknar min vän!
Jag sakanar alla skratt och galna hundtimmar.
Jag saknar att kunna prata hund 24/7 utan att tröttna.
Jag vill inte missa din underbara dotters uppväxt och jag vill inte missa dig!

Ingen är perfekt varken du eller jag. Även om vi skulle vilja det.
Men som det är nu vill jag ha tillbaka min vän.

Jag går på promenader på jobbet och instiktivt tar upp telefonen och tänker ringa bara för att berätta det där galna en hund gjorde eller som jag var med om.
Men det går inte för jag stängde in mig.
Nu är jag för feg för att ringa, för feg för att bara vara männsklig.

Men nu har jag äntligen skickat min förklaring till dig och jag hoppas att du förstår vad jag menar och varför det blev som det blev.
Nu hoppas jag att du kommer tillbaka till mitt liv.




3 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart förstår jag och är SÅ glad över att du kom tillbaka till mig med en förklaring :)

KRAM!

Anonym sa...

Härligt att se att ni två kan bli vänner igen, vänner skall man vara rädd om.

Anonym sa...

finaly! :D

När ska vi på trippeldate!?