tisdag 18 mars 2008

Matte sjuk och Lyra galen!



Hej hej
Ja jag har åkt på en jäkla förkylning, så igår var jag helt deckad och kunde inte prata och idag så hosta jag en massa men mår iallafall bättra.
Lyra tyckte det var skönt att vila igår, vi sov till 2 på dagen!!
Men idag har hon tyckt att matte är megatråkig så hon har ägnat sig åt att jaga katterna en heldel!
Kändes nyss osm om allt med dagis bara tar 100år vill ju öppna nu!!
Har några hundar som vill börja när vi öppnar iallafall.
Banklånet vi sökte gick inte igenom men nu söker jag med pappa som borgen och då e det ingen fara banken sa att jag kommer få lånet garanterat nu!!'
men som sagt man blir ju småt galen på alla fördröjelser men som det är nu är det bara banken kvar sen e lokalen min och det är dags att börja måla.
Frågan är bara i vilken färg?
Är inne på en liten röd indisk färg eller en blå turkos men det e så svårt att bestämma sig
Har ju även funderat på rosa och brunt, Men tror det blir för barnsligt, eller vad tror du?

snart är det lilla sthlm också, ska bli riktigt spännande, det enda tråkiga är att jag får fira påsk själv för att jag ska på utställningen och även passa hoffegrannarna Max och runa medan de andra i familjen ska till landet.
Men men påsken är inte så rolig ändå.

Nä nu ska jag gå och krypa ner under täcket i soffan igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror brunt och rosa kan bli fint. Allt beror ju på vad man har för nyanser! Annars tror jag blå-turkost också skulle funka. Det blir nog bra ska du se. :) Krya på dig nu!