måndag 31 mars 2008

Dagisbygget är igång!


Ja i fredags fick jag nyckeln till lokalen så nu har jag tillbringat hela helgen där tillsammans med mamma, pappa och Martin. Även Calle och Linnea har hjälpt till vilket verkligen har varit uppsakattat.

Lyra och hobbe tyckte att helgen var skittråkig rätt ut sagt. De låg i köket och sov och på söndagen ville Hobbe inte äns följa med!

Men i loklaen går det iallafall framåt. 3 boxar är uppe och alla vita utrymmen är målade 1 gång, ska målas en gång till sen.

Färgerna är äntligen bestämda men hur det blir det får ni se sen :p

Jag kommer ha öppethus på dagiset den 12-13april och sen slår jag upp portarna redan den 14 april och jag längtar så sjukt mycket!!

imorgon kl 18 ska jag träffa en förhoppningsvis blivande kund och dagishund. Vi ska gå på promenad tillsammans så att jag får se hur hennes hund är.

Nej nu står Lyra vid dörren och väntar så nu måste jag gå ut!

Inga kommentarer: