tisdag 30 mars 2010

promenad med träningskompisarna


ronja, mischa, baloo och lyra i ågesta förra året

Idag efter jobbet slängde jag iväg ett sms till våra kära träningskompisar för att höra om någon av de hade en ledig eftermiddag och ville gå på promenad med oss.
Cattis ringde snabbt upp och vi bestämde att vi skulle ses i ågesta vid ssbk.
Jag åkte via djuraffären och köpte en ny kong och en annan leksak till hundarna.

När jag kom fram så hade Anna med Lurvas svarat och sa att de skulle komma om ca 20min.
Så jag tog ut Baloo och tränade lite på lilla appelplanen som var snöfri men väldigt lerig istället!

När våra kompisar kommit så tog jag ut Lyra och sen fick hon, Baloo, Mischa, Ronja och Lurvas springa runt och busa.
Eller Lurvas gick med oss, Ronja går runt och snosar, lyra irriterar Micha och baloo tyckte att hon var sjukt snygg.
Men de tre sista sprang iallafall som tokar.

Sen blev det inhandling av grisöra och efter att hundarna ätit upp sina godsaker så har de sovit gott!

Inga kommentarer: