lördag 20 mars 2010

varit i tyrestaby på långis

Hej
Idag har jag hundarna, martin och Lisa varit på en riktigt skön promenad i tyresta by.
Vi har hälsat på hästar som var långt mer ointressanta än jag trodde enligt hundarn så var bara vi människor som tyckte de var intressanta.
Vi fick många hundmöten oxå och flera gick hyfsat bra men sen finns det ju de ägarna som så fort de har gått förbi så släpper de fram sina hundar i flexi efteråt och eftersom de som möter oss oftast bara ser baloo och inte lyra som går bakom mig.
Det gör att när hunden bakom kommer fram så är lyra där och fräser ifrån innan jag hinner reagera.

Vi såg en hoffe oxå riktigt stor och pälsad. Fin fin!

En fika i byn han vi oxå med.
Sne åkte jag och martin hem och åt lunch och hundarna fick oxå mat.
Baloo som jag tycker är lite smal fick en riktig vrakmåltid!

Inga kommentarer: