onsdag 17 mars 2010

skogsbilder

Mina hjärtan <3

I helgen var jag ute med hundarna i skogen och stora kameran fick äran att följa med.
Lyra och Baloo leker som galningar hela tiden och de älskar verkligen varandra och mitt hjärta blir helt varmt av att se mina tokar rusa runt.
Vårsolen har tittat fram i flera dagar nu och solen har faktiskt värmt lite till och från!

Annat som händer i våran lilla värld är att jag verkligen vill hitta någonstans att träna agility nu!
Drömde tillochmed om att jag hittade en inomhushall med agilityhinder i.
Vill träna nu och jag vill sätta igång Baloo på riktigt.

Annars tränar vi lite lydnad för att sysselsätta oss med något.

Har även blivit lite inspererad av Annika så nu skulle jag vilja prova Baloo i vallning för att se om han har något vall i sig.
Skulel ju vara skitcoolt om det gick.

Så har du några får och någon som vet hur en lapphund ska valla vill jag verkligen veta det!

Jag är nu invald till vice ordförande i lakelandringen. Känns super kul!
Vill verkligen jobba för Terriern som snott åt sig mitt hjärta!

Som sagt kameran var med ut i skogen och här kommer lite bilder


Titta vad fint jag sitter får jag vara lös då?

Lakelandterrier i full galopp

Min underbara snöhund!

Klara färdiga krock!!

Finaste flickan!

Inga kommentarer: