söndag 7 mars 2010

tråkvecka för hundarna

Den här veckan har jag, martin och Lisa bott i mina föräldrars hus.
Dvs hemma hos Hobbe, för om har varit i alperna och åkt skidor.

Tyvärr har vi haft strul på jobbet med vatten i köket vilket har gjort att Lyra och Hobbe inte har kunnat vara med på jobbet.
Baloo fick leka med Martin på jobbet.
Jag har jobbat 2 heldagar den här veckan då Annika tyvärr hade feber.

Sen i fredags var det dags för mig att åka in till sjukan och bli opererad. Så nu har jag 2 hål i magen men ett svar på varför min kropp har mått som den har gjort.
tyvärr kommer jag inte bli av med smärtorna men jag vet iallafall vad det är.

Men det här har gjort att hundarna inte fått någon träning alls den här veckan.
Få se hur det blir med nästa,
kommer antagligen inte kunna göra så mycket de här närmaste dagarna, vet inte äns om jag kommer kunna gå på promenad.

Nej nu är det dags att äta och sen bege sig hem till vårat eget hus.

Inga kommentarer: