söndag 25 april 2010

lakelandmöte


Bild lånad från www.mgamma.se

Idag har jag varit iväg och pratat en massa lakiesprat.
Är ju vice ordförande i nordiska lakelandringen.
Pratade bla om att införa ett pris för mest aktiva lakies är så mycket fokus på utställning men våra hundar kan ju en massa annat också.

Pussade massa på maggans Cheri oxå, blev helt kär.
Älskar hennes hane Kofi oxå och Cheri är en valp efter honom med samma glada och mysiga sett.
Hade lite hjärna också testade lite slalom och hon fattade snabbt att om hon gick runt pinnarna blev jag väldigt glad.

Synd att man inte har tid för fler vovvar skulle gärna ha en liten lakies till men även en lapphund lockar. Speciellt en Baloovalp senare.
Svårt det där, tur jag har Martin som håller mig i skinnet.

Nu ska jag gå och sova och drömma om söta cheri!

Inga kommentarer: