söndag 13 september 2009

Löptik och hormonstint unghane

Nu har min lilla dam blivit 3 år!
Igår började hon även löpa så nu får vi se hur det går att ha en löptik och en hormonstint unghane hemma på 20 kvm.

Just i helgen så har lyra levt lyxliv med mig och bara lallar runt som min skugga,
vi har försig varit ute i skogen med min familj och letat svamp oxå.
lyra var grym på att hitta trattisar men hon markerar inte så bra och har väldigt bråttom.
Jag tror att hon tror att svamparna kan springa iväg precis som rådjuren i skogen,
så det är full fart framåt och bara små dutatr på marken där svampen är.

Baloo är med husse i helgen och leker plåtslagarhund,
han ligger på gräsmattan medan husse är på taket och jobbar.
Inne på verkstaden ligger han i soffan och sover och så tar de sig lite skogspromenader tillsammans.
Baloo gillar verkligen att vara med Martin och jag tror han börjar tycka det är roligare och roligare att ha med sig Baloo.
Men jag tycker det är ensamt utan min lilla björn.
Tur jag har min galning hemma iallafall.

Idag ska vi nog bara slappa Lyra och jag!
Riktigt skönt faktiskt

Inga kommentarer: