tisdag 8 september 2009

Lakelandhelg i gränna

Hemma från helgen i Gränna igen.
Tack alla i NLR för att ni gör den här klubben till den bästa.
Har haft en riktigt trevlig helg och roligt att träffa alla människor och hundar igen.
Helgen bestod av lydnad, agility, rallylydnad, spår och en massa prat.
sen var det såklart väldigt god mat också.

Jag, Martin och hundarna som var med alla 3 sov i tält i helgen
och det gick superbra även för Baloo som det var första gången för.
han funderade lite första kvällen vad tältduken höll på med men efter det sov han som en stock.

Hundarna har skött sig superbra och jag blir verkligen stolt över dom,
även om det finns mycket som de kunde vara bättre på.
Men de lyssnar och är duktiga på att hålla koll trots en massa andra hundar.

Tack än en gång alla trevliga människor och nu hoppas ajg att många kommer till stora sthlm oxå.

Lite lydnad bland agilityn

Bibbi tränar slutna tunneln

Lilla Gusten som var en av tre valparna som var med.

Baloo i fotbollsmålet i väntan på sin tur

Elsa, Lyras mamma, i agilitytunneln

Min glada familj!

Världens vackraste och trevligaste lakies om jag får säga det själv

Mina underbara fina skäggmonster

Ett fält med lite få blommor kvar på

Jag håller i lite spontan vardagslydnad

Ville (Lyras kusin) och Lexi (Gustens syster)

Snyggingen Kofi med underbart temprament

Lyra och mamma Elsa

2 kommentarer:

Grinna sa...

Kul att ni hade en sån toppen helg!
Och riktigt snyggt blev det med nya bilden på flocken hihi.
Kramar i massor!

Anna sa...

Tack jag gillar verkligen den nya bilden. Är inte alltid lätt att ta kort på 1 människa och 3 hundar samtidigt så elogén för det ger jag till Martin :)