onsdag 13 februari 2008

Skogås hunddagis?

Efter att jag spenderat första delen av dagen på skogsdungenshunddagis
så åkte jag och Lyra till Skogås för att titta in området
och vart lokalen som vi fått erbjudande om att hyra låg.
Ja för som sagt har fått erbjudande om en lokal precis i huset bredvid centrum (postenhuset)
så förhoppningsvis kanske jag kan starta upp ett eget dagis där.
Men allt ebror ju på vad hyran ligger på.

Men som sagt jag och Lyra tog oss en promenad i Skogås för atts e oss omkring.
Väldigt fint och mysiga promenadvägar hittade vi.
Nu går vi ut på promenad matte!!


Dagens bästa bild enligt mig själv.


Mattes egen lilla stjärna <3 align="center"> Titta matte här är en skog den kan vi gå i.




I am the hunk :p




Är det här du vill att jag ska stå matte?




Lyra poserar fint uppe på ett berg men grön mossa på.





Nergången till "dagiset" ligger i postenhuset i huset bredvid skogås centrum.
Hoppas nu bara inte hyran är för dyr så att jag har råd att ha hunddagis där.





Fönster ut mot baksidan
till höger ligger centrumbygnaden och bakom ligger ett stort parkeringsgarage






Väldigt nära tåget och busshållplats.

Inga kommentarer: