onsdag 20 februari 2008

Massa bus på ängen

Här händer det en massa saker.
Imorgon åker mamma och pappa iväg till Marocco, är inte alls avundsjuk :-p
Undertiden dom är där ska Hobbe vara här och katterna i brandbergen.


Idag var jag iväg på arbetsförmedlningen, har sökt massa jobb.
Vill ju bara ha ett tillfälligt jobb som man får massa pengar på :p

För stora planerna just nu är ju att starta ett helt eget hunddagis.
Jag har ju avrit iväg och tittat på lokalen.
Hemsidan är gjord, men den ligger just nu på gamla kaninsidan:
www.silverkullen.tk
Ska ändra namn senare men inte just nu.
Jag längtar verkligen tills jag kan starta upp dagis.
Saknar att vara ute med massa dagishundar och pussa på de så mycket man orkar.

Så länge så pussar jag på Lyra som är nytrimmad sen igår.
Idag var vi ute på ängen och tränade lite fot, platsliggning och inkallning.
Men hon tycker det är väldigt svårt det där med att stanna kvar.

Igår var vi också på ängen, men då med grannarna så Lyra busade med colliesarna, iris och chihuahuan som bor här i området. Massa hundbus var det!

Här kommer två fina bilder från idag + den ovanför som oxå är från idag.

Platsliggning är det vi är sämst på hittills i lydnaden, allting annat går super bra.

Lyra min vackra hund !!

Inga kommentarer: