tisdag 26 februari 2008

3 dagsäventyr

Dagens aktivitet


Vi han precis ut innan det började regna på en långpromenad
så nu består resterande dagen av slöande.
Ja tills ikväll när jag och Lyra ska iväg på lydnadskurs igen.

Hobbe sover i sängen


Lyra sover i soffan.


Gårdagens vårväder.


Lyra solar sig i vårglansen.


Hobbe är lycklig över att våren är här!


Ligg nu ner så jag får ta en bild!

Lyra råkade bli lite för nertrimmad sist
så vi sattsar inte på certet i helgen precis :p



Vi tränar lite platsliggning på ladans äng.

Hobbe i koppel och lyra lös.


Vilsepromenad


Här om dagen skulle jag bara ta en lätt kortpromenad.
trodde jag ja, efter att gått ett tag och insett att jag inte skulle hitta vägen

som man ska ta från det stället så bestämde jag mig för att vända,

tyvärr hittade jag inte stigen som hade lett mig dit heller.
Men hundarna var glada och det var fint väder så här kommer några kort.

Titta vad modiga vi är som vågar stå på nedfalna träd,
snart kan vi nästan posera som saga och lotus.


Hopp sa matte!




Hobbe ligger fint på en sten för lite godis.

Bus i sandtaget innan vi gick vilse:


Lyra försöker att massakera en rot


Hobbe njuter och Lra funderar på vad nästa bus ska bli.



kom igen nu matte!!


Inga kommentarer: