lördag 16 februari 2008

Alla hjärtans dag - hundarnas dag

Ja alla hjärtans dag firade jag och Lyra tillsammans med våra hundvänner.
Jag passade Iris för Anneli jobbade hela dagen.
Jag hade även lovat att gå ut med Hobbe men innan de ringde Kalle och frågade om jag ville gå ut med hundarna och det ville jag ju såklart.

Kalle busar med hundarna.
Vi kan sitta väldigt fint när handen är i fickan.
Fullfart medvetslös
Max är söt från alla vinklar
Lyra spejar ut över sjön
Hundarna leker tåg
Max är fiiin!!
"kom igen dra då"
Runis van pinnen och efter springer de andra
Kalle och hundarna
Max fick tag på en pinne till sist
"hmm undra om vi kan göra något bus här?"
"Undra om man kan gå på 1mm is?"
"Är nog bäst att dricka vattnet istället"
Världens finaste Max
Sen åkte jag hem till Hobbe för att ta ut honom på promenad.
Massa bus!
"Visst e vi söta"
Försök till gruppfoto.
Undra vad de andra två tittar på
"Ska vi springa i kapp?"
Världens sötaste!!
Zimba inspekterar den fina buketen jag fick av Anneli för passningen av Iris.

Inga kommentarer: