torsdag 28 maj 2009

Ikea och Ica maxi idag sen Bröllop nästa!

ljusstakarna vi ska köpa på ikea idag

Nu närmar sig Bröllopet med storsteg.
Igår var jag och fixade naglar så just nu har jag ungefär 5-6 mm längre naglar än vad som är brukligt som hunddagisfröken.

Sitter på jobbet och släpper in vovvarna för att sedan åka hem och väcka Martin och Lyra som ligger hemma och sover. Baloo är med mig på jobbet han ville inte sova längre.

Hemma väntar frukost och en långpromenad med vovvarna, sen ska jag och Martin till Ikea och köpa det sista till bröllopet. Sen åker vi hem för långpromenad med hundarna igen och efter det ska vi möta upp Martins mamma och åka och handla maten till bröllopet.
Sen är det öppet för förslag, men ska vi gissa på bus med Lyra och Baloo.

Sen imorgon är vi båda hellediga så då ska vi sova lite sen beger sig martin till frisören och ansar både håret och skägget :D

Sen efter det ska vi ner till festlokalen och dekorera och laga mat. Sen skiljs vi åt!
martin åker till Landet med sin bestmen och ska basta och bada och jag åker hem och hämtar upp min älskade och bästaste Lisa som är min brudtärna.
Sen åker vi till mina föräldrar och myser med bastubad.

Nej nu är det dags för mig att packa ihop datorn och åka hem


Inga kommentarer: