onsdag 19 november 2008

Tidiga dagar :)

Världens vackraste ögon!!
Ja den här veckan har jag och Lyra varit bortskämda med tidiga dagar,
alltså vi har fått gått hem tidigt och inte jobbat 12 timmar per dag.
Känns lite ovant och jag vet inte riktigt vad man ska göra när man är ledig men
kommer säkert på det igen.
Ska passa på att städa hemma idag så husse blir lite glad iallafall.
Som det är just nu känns det som stora sthlm kommer bli plattfall
för att jag bara inte orkar ta tag i det där med Lyras päls.
Ibland är det så lätt och ibland är det verkligen jobbigt som tusan.

Som ni förstår går det bra på dagis, Natalie har fått börja jobba mer nu
känenr att jag verkligen kan lita på henne och att dagiset funkar trots att jag inte är där.
Är verkligen en hönsmamma med dagiset,
men är ju så mycket som man måste tänka på jämt.
Har bara typ 1 plats ledig nu så känner du någon som vill ha den så gäller det att vara snabb.
just nu är det några hundar på dagis pga löp och sjukdom hos ägarna plus att vi har 4 praktikanter den här veckan = halva dagar var att arbeta för mig och Natalie!!

Inga kommentarer: