torsdag 20 november 2008

Fårhagen och utmanad

Idag har jag varit i fårhagen med några av mina dagishundar,
här ovanför Sixten och Daisy.
Bästa bilden jag tagit någonsin!
Vad tycker ni?
Fler bilder från dagen finns på www.hundlekis.se/utflykter
Annat som händer är att det nu är helt 100 på vilken hane som ska bli pappa till Lyras valpar :D
Hundarna har blivit utmanade av Lotus
Berätta Sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade!
Utmana Sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länk till deras sidor, Låt dessa personer få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommenatar på deras bloggar...

Här kommer Sju saker om Lyra:

* Jag är en väldigt snäll lakelandterrier
* jag ÄLSKAR att bita andra hundar i frambenen så de ramlar
* Jag är egentligen en Hovawart bara född i fel kropp
* Mat äter jag bara högst varannan dag
* Jag är väldigt morgon trött och sover gärna till 10 på morgonen
* Jag är bäst i min träningsgrupp på lydnad
* Jag kan gå överallt som katterna kan gå (utom upp i träden)
* Jag kan alla dagishundarnas namn och kan gå fram till dom när matte säger deras namn

Här kommer Sju saker om Hobbe:
* Jag älskar lakiesflickor!
* Lyra har från första början fått bestämma över mig
* Jag är grym på agility och lär mig mega snabbt
* När jag vill ha mat börjar jag leka och springer sen ut till köket för att visa vad jag vill
* Jag kan hoppa jätte högt och landa med alla 4 var som hellst
* När jag hälsar när jag är i ditt knä så slår jag med huvudet fram och tillbaka
* Jag går och lägger mig klockan 8 varje kväll

Inga kommentarer: