tisdag 11 november 2008

JUL!!

Ja shit vad jag längtar till julen just nu,
inte för själva julens skull utan för att jag faktiskt är ledig i 18 dagar i sträck då!!
Det ska bli så sjukt skönt,
visst jag älskar mitt jobb men det tar på en att jobba 6.30-18.00 varje dag sen april.
Men nu är det bara 28 arbetsdagar kvar innan jag får vara ledig!
Jag är lite trött just nu har ju i stortsett skolat in över 12 hundar sen augusti.
Skulle väl bara behöva vara hema nån gång och slappa men finns ju så mycket att göra så hur kul är det att bara sitta hemma och glo då?
Igår var jag iväg med Lyra och tränade lydnad, var ett tag sen men det e ju sjuktkul och hon är ju verkligen såå duktig!
Ska se om jag hittar mitt medlemskapskort hemma så ska jag anmäla till lydnadstävling i helgen och hoppas att det går bra.
Men som sagt mer jul nu!!

Inga kommentarer: