torsdag 30 oktober 2008

Växjö nästa!

Underbara höst!!
Den här veckan har bestått av härliga långpromenader.
Men imorgon bitti åker vi ner till växjö för att leka lite utställning,
jag hoppas också att vi leker hem ett cert.
Men man vet aldrig så får väl se.
Mycket med dagis nu så allt med träning ligger nere för tillfället.
idag visade jag dagiset för en schäfertik (eller ja en blandning med shäfer)
som verkade jätte snäll och go och jag hoppas hon börjar här hos oss.
Sen på lördag har jag visning för en Borsoi (vad säger du om det mikaela :p)
och sen nästa fredag för en labbtik.
Men det absolut bästa med dagis just nu är att alla hundar som
går nu har kommit in bra och går fint i kopplet ute och så.
Sen nästa vecka kommer två av mina favoritdamer till dagis,
nämligen Kiya och Isis ni vet mina goa samojeder jag passade i somras
och som gick på dagiset jag jobbade på innan.
En annan rolig sak är att jag ska ner och hälsa på Lyras uppfödare nästa helg.
Åker ner på lördagen och åker hem på söndagen igen så det ska bli riktigt skoj.
Nej håll alla tummar och tår nu för att jag och Lyra ska lyckas imorn.
Visst går de fint mina små hundar
Lyra, Boris, Sixten, (jag), Nilla, Totte och Nemi


Inga kommentarer: