måndag 17 maj 2010

Daisy en dagishund som är älskad!



Känns som om allt som har med dagis rasar ihop just nu!
Är väl inte så egentligen men en av mina första dagishundar ska avlivas på onsdag. Hon var 4mån när hon började vara hos mig, nu är hon 2år och sjuk. Eller ja hon har väl alltid varit sjuk, något fel på njurarna så lilltjejen har haft en massa problem och nu har det nått slutet för vad som går att göra.
Att ens dagishund ska tas bort suger jävligt hårt för jag älskar dom som mina egna och det blir ens kompisar!
Saknar henne redan. Idag på eftermiddagen var jag hemma hos familjen och sa hejdå till min lilla grisgumma.
Sjukt jobbigt och som sagt hon är redan saknad!

Har ett gäng bilder på damen och de har jag lagt in här så titta och njut av två år av glädje!
http://www.facebook.com/album.php?aid=176263&id=524493636&l=bcbbcc29d7

Inga kommentarer: