fredag 14 maj 2010

agilityträning

Idag var jag iväg med båda hundarna till ssbk.
satsade på att träna kontaktfällt med baloo men vet inte riktigt hur jag ska göra så blir lite struligt. nu kör jag running på Ahindret, ligg på gungan och balanshindret så ja som sagt e lite villrådig.

Med lyra körde jag lite bana, slavar massa på träningen med handlingen men gick ganska bra ändå. Det som var bäst av allt var att träningen jag lagt ner på slalomingångar från olika vinklar har gett resultat!
Lyra var riktigt duktig och tog en vinkel hon inte skulle tagit för 1 vecka sen helt klockrent!!
Är stolt över min lilla gris!

båda hundarna var lite disträa men var varmt och jag var nog oxå lite disträ egentligen.

Imorgon är det antingen inofficell tävling med lyra eller agilitykurs med baloo men har inte bestämt mig för vad jag ska göra än. får se hur hundarna känns imorn!

Inga kommentarer: