söndag 16 augusti 2009

Dagishundar!

Känslorna som man får för sina dagishundar är väldigt varienade men består alltid av någon form av kärlek.
Vissa mer än andra och vissa har mer personlighet av alla och genom åren så har jag haft 1 hund som slår alla andra hundar på tassarna!
Den här hunden älskar jag av hela mitt hjärta och skulle utan att tveka ta in i mitt hem på två sek!
tyvärr har vi inte träffats på ett bra tag nu för hon slutade dagen innan jag slutade på spadertass, och det var det svåraste med att sluta där i huvudtaget!
den hundens namn är Thelma och hon är en rottis med massa personlighet och ett sjuktstort hjärta! hon och jag det var kärlek!
Såg nu att hon börjat på ett nytt dagis och att bara se bilden på henne gjorde ont i mitt hjärta av saknad! Det är konstigt att någon annans hund kan sätta så djupa spår i än men jag umgås ju hela dagarna med andras hundar så är väl inte så konstigt att vissa fastar mycket hårdare än andra.
Inte för att jag inte älskar mina dagishundar jag har nu, de är absolut de bästa och jag saknar en viss galenpanna Diezel som jag hoppas tänker skärpa sig och sen kunna komma tillbaka till dagis!
Men ändå så är kärleken till Thelma större än kärleken jag har till många hundar!
Hon ligger inom samma del av hjärtat som mina egna hundar ligger och dit är det inte lätt att komma in och hur man placerar sig där vet jag inte äns själv.
nej nu är det dags att sluta babbla men jag blev bara så tagen av att se min älskade vän på bild!
jag hoppas de pussar massa på henne för det tycker hon om och sen busar med däck och annat som är stort!
Dags att gå och sova nu, har varit en jobbig helg och blir nog en värre vecka tyvärr då mycket tråkigt hänt i helgen! Inte här men hos en nära vän till mig.
ha det bäst där ute!





Inga kommentarer: