torsdag 13 december 2007

Bildbombning

Hej
Nu har jag ändrat lite här på sidan, men vill inte påstå att jag fattar något.
Men nu ska det gå att komenterar här i bloggen i allafall.

Sitter på jobbet och har lyckats att bli förkyld igen *suckar högt*
Lyra ligger och sover i sin bur här på kontoret.

Ikväll ska vi åka hem till mamma och pappa, ska bli skönt.

Hundaran hade tydligen fått g odis från Ebba och Sven, Hobbes dag-matte och - husse. De passar honom vissa dagar i i veckan så han ska slippa vara ensam så länge.

Jag saknar hundarna på dagiset idag, och jag tror Lyra oxå gör det.
Kanske ska öppna eget dagis, eller var tycker ni?
Lyra skulle nog bli väldigt glad iallafall.

Lägger in lite bilder på mig och dagishundar, bilderna har Mikaela Boström tagit.
http://www.sagaochlotus.se/


Här är en bild på mig och några små hundar i maj plus lotus såklart


Jag och några stora älsklingar på visätraängar



Jag med några av vovvarna, Tror nikita var ny på denna bild




Jag med några lösa hundar i augusti på visätra ängar

När dagisfröken ligger ner vill gärna alla hundar ligga på henne :D


Är de inte söta, och framföralt är de väldigt duktiga!
Duktiga på gruppfoto är det oxå, skönt med bara lösa hundar på dagiset.
Skulle jag starta eget skulle det vara ett krav på hundarna

Gosar med sötnosen Nikita. denna hunden skulle jag lätt vilja ha!

Titta vad duktig Lyra är som står bakom mig och väntar på att börja gå.

Tvätt efter lerbad

Hundarna och jag busar i rasthagen.
Tänk att det alltid är fint väder på alla kort.

Första gången vid vattnet

Avslutar med en peppningsbild för mig själv.
Duktiga jag som får 9 vovvar att gå så fint!


Det var allt för nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

De va roliga tider det! Saknar de massvis :(

Vi ses i helgen på mässan :)

Kram Mikaela och tokhoffarna