tisdag 16 december 2008

om mig och martin

Vad heter ni? Anna & Martin
Hur träffades ni? Med i samma scoutkår och kompis till min syster
Hur länge har ni varit tillsammans? 4 eller 5 år (har inte riktigt koll :p
Är ni förlovade? Ja gifter oss 30 maj
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Nej men skulle vilja men väntar till efter bröllopet
Har båda körkort? Ja!
Kommer du ihåg er första kyss? Ja helt oväntad och helt underbar!
Vem sa "Jag älskar dig" först? martin (jag vågade inte säga det innan honom
Vem är äldst? Martin 5 år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Oxe och Martin Vädur
Vem fyller först på året? Martin
Vem är längst? Martin
Vem sjunger bäst? Båda sjunger bra men jag sjunger oftare
Håller ni i handen på stan? nej kanske nån gång i bland
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja men inte så bra som vi känner varandra nu
Vad har ni gemensamt? Samma humor, någelunda lika intressen och en massa annat
Blev du kär i första ögonkastet? Nej men efter första kyssen
Har ni någon speciell låt? Jag har men inte martin :p för han kommer aldrig ihåg den
Har ni några "fri kort"? ehh nä!
Har ni stora framtidsplaner? Ja framförallt att få barn tillsammans.
Har ni gråtit i varandras armar? ja
Har ni varit utomlands tillammans? Ja Riga Holland m.m
Vilket är ert bästa minne? Första kyssen, förlovningsresan till Riga, husköpet, det finns en massa
Vem lagar bäst mat? Jag!!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Tittar på tv och jag somnar i soffan
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? nej men ofta
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej en liten bit
Blir du lätt svartsjuk? Nej inte lika lätt längre
Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag ringer en massa martin ringer ibland
Brukar nån av er prata i sömnen? Martin

Inga kommentarer: